?

Log in

No account? Create an account
Previous Entry Share Next Entry
Троєщинський швидкісний трамвай
lyoshko

24 жовтня 2012 року у Києві відкрилася нова трамвайна лінія. Це унікальна для України подія, адже за останні 12 років це єдина збудована трамвайна пасажирська лінія.

1. Було побудовано 1.2 км лінії і розворотну естакаду


2. Завдяки естакаді платформи трамваю і міської електрички опинились на одному рівні для зручної пересадки


3. Платформа електрички відкрилася спеціально для пересадки на трамвай. Назвали "Троєщина-2"


4. Електричка їде і зупиняється через кількасот метрів – там вже стара платформа "Троєщина" (обидві платформи, до речі, не на Троєщині)


5.


6. На платформі вісить розклад руху електричок. Але ж, як так можна, тут переплутані напрями на Дарницю і Київ-Петрівку, а на схемі знизу навіть відсутня ця платформа! Картинка побільше


7. На естакаді


8. Навколо щось ще добудовується


9. Будівництво естакади з березня до жовтня


10.


11. Дніпропетровський К1 на кінцевій


12. Турнікети між платформами ще не діють (проїзд буде безкоштовним до 1 листопада)


13. Поїхали. На швидкісній лінії 7 станцій


14. І 2 маршрути. Графік їх роботи


15. Хоч було повно скептиків "цей трамвай нікому не потрібен", з кінцевої від'їжджають двовагонні трамваї геть заповнені вихідцями з електрички


16.


17. Але такі трамваї тільки після прибуття електрички


18. 1200 метрів (ооон до тих ліхтарів) нових колій.


19. А ще взимку на цьому місці стояли дачі


20. Станція Генерала Ватутіна


21.


22. Станція Каштанова


23. І пішохідний міст над нею


24.


25. Станція Теодора Драйзера і вагони з Праги на ній


26. Станція Олексадра Сабурова


27. Ця станція найбільша


28.


29. На станції стоять плакати, серед яких найцікавіший цей, нашвидкоруч намальований і з якимись вигадками типу трамваю до аеропорту "Бориспіль"


30. Станція Марини Цвєтаєвої і виготовлений на Борщагівці "Каштан". "Каштани" вміють, під'їжджаючи на зупинку, оголошувати свій номер маршруту


31. Всередині "Каштану" екран, показували старі трамваї


32. Станція Милославська і К1


33. Тут розвертається 4 маршрут


34. А 5 маршрут їде далі нешвидкісною лінією, закінчуючись з іншого кінця вул. Сабурова. Зі стрілкою тут щось не склалось, і водії її перемикають вручну


35. На лінії помічена також стара Татра Т6


36. А у вагонах якісь майбутні хитрі компостери


37. Трамваї лінією їздять не надто швидко, але відчувається, що колії дуже рівні а трамваї нові


Ось так у Києві з'явилася ще одна трамвайна лінія в непоганому стані, з чим вас і вітаю:)

  • 1
так все ж таки потрібен швидкісний трамвай? чи він заповнений тільки коли електричка приходить?

він заповнений тільки коли електричка приходить. для того і потрібен (раніше без електрички там взагалі ніхто не їздив старим відрізком трамвайної лінії)
але існують плани продовження трамваю вздовж усього лівого берега - от тоді він буде дуже потрібен, і дай боже щоб всі в нього влізли:)

Дякую! Дуже цікаво. Скікльки нових вагонів закупили для лінії?

не закупили жодного нового.
для цієї лінії виготовили штуки 4 "Каштани" (3 вже їздить), ще два забрали з борщагівського швидкісного трамваю, звідти ж забрали 4 вагони К1.
ну і нові для нас (а насправді старі) 10 вагонів з Праги в чудовому стані.
без сумніву, купувати нового треба ще багато

Молодці, але так робили у ХХ сторіччі, а зараз на дворі вже ХХI. Ми безнадійно відстали від прогресивного людства.

прогресивне людство користується телепортаторами?

А сколько стоит билет?

на трамвай як на трамвай, 1.50 грн, трамвай+електричка 2 грн

> А у вагонах якісь майбутні хитрі компостери

Мені здається, це залишки від празьких))

ні, до переїзду на лівий берег цих компостерів не було

"Ось так у Києві з'явилася ще одна трамвайна лінія в непоганому стані, з чим вас і вітаю:)"

навзаэм)

Круглоносые татры все-равно самые красивые)


тю, мені кобрята (ті що "каштани") більш подобаються)

Спасибо, информативно

Мда, депресняк на Трої. Гарно вийшли місяці розробки трамваю. А про компостери - новітні технології :)

я чё то не понял электричка останавливаеться на 2 платформах троещина и троя 2?

ага, при тому що між ними кількасот метрів. але людей багато і там і там

Чудовий нарис. Автор знається на трамвайній тематиці. Дуже сподобалася розкрита в часі тема естакади. Та й основні фото, всупереч естетиці сезону, соковиті. Чекаємо на продовження.

чекаємо на продовження трамвайної лінії! (а воно колись буде) тоді буде цікаво)

чудовий фотозвіт! ;)

класный трамвай. а ево оставят или будут уберать

думаю йому вже нічого не загрожує, ево ще й продовжуватимуть до Осокорків

  • 1